خانهدیدگاه هاچرا حمله ایران به پایگاه های نظامی و برخی مؤسسات امریکایی در... دیدگاه ها چرا حمله ایران به پایگاه های نظامی و برخی مؤسسات امریکایی در کشورهای عرب همسایه گریز ناپذیر بود؟، مصاحبه علی ایزدی با محمد جعفری سه شنبه - ۱۴۰۵/۰۱/۰۴ Tagsبمبارانپایگاه نظامیتجاوز نظامیعلی ایزدیغارتمؤسسات امریکاییمحمد جعفریمصاحبه اشتراک گذاری Copy URLFacebookXWhatsAppTelegram مقاله قبلیماجرای قالیباف و دروغ مذاکرات پنهان؛ حمله آمریکا به زیرساختهای سیاسیمقاله بعدینوروز!/ ملت ایران باز هم توانایی خود برای بی اثر کردن اسلحه در دست سرکوبگر را ثابت کرد، سخنرانی علی صدارت اخبار مرتبط -اخبار روز گنجاندن لبنان در تفاهم نامه های مرتبط با پایان آتش افروزی ها در خاورمیانه/ گنجاندن توقف کامل عملیات نظامی در آن تفاهم نامه جمعه - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲ -اخبار روز گزارش ها و تحلیل هایی راجع به روز شصت و ششم پس از تجاوز نظامی ٣٩ روزه جمعه - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲ -اخبار روز گزارش خبرگزاری ایرنا از محتوای نهایی تفاهم نامه بین رژیم های در ایران و در امریکا/ راجع به تنگه هرمز و اموال مسدود شده؟ جمعه - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲ دیدگاه خود را بنویسید انصراف از ارسال دیدگاه دیدگاه : لطفا دیدگاه خود را وارد کنید نام:* لطفا نام خود را اینجا وارد کنید ایمیل:* شما یک آدرس ایمیل اشتباه وارد کرده اید لطفا آدرس ایمیل خود را در اینجا وارد کنید وب سایت: نام من، ایمیل، و وب سایت را در این مرورگر برای دفعه بعد که نظر میدهم ذخیره کنم. Δ