آقای صدارت حالا که آدم همینجوری میتونه یه تریبون گیر بیاره و حرف بزنه من هم میگم از همون زمان شاه اسراییل به ایران و شاه شک داشت و بساط روح الله و پادوهاش مثل ابوالحسن و یزدی و قطب زاده و اوباش مؤتلفه را راه انداختند و ابوالحسن را تا ریاست جمهوری هم رساندند. شما فقط نگاه کنید ۵۰ سال پیش اسراییل کجا بود و به برکت انقلاب اسلامیِ شماها روح اللهی و ابوالحسنی ها به کجا رسید. حالا این سناریو را که اسراییل در ۵۰ سال گذشته اجرا کرد را چه میگویید. بنابراین شماها را میشود نوکران بیخبر و بی جیره و مواجبِ موساد نام گذاشت که ظاهراً فقط تونستید جان خودتان را بردارید والفرار و شروع کنید به بدوبیراه گفتن به بقیه، بلکه بیعرضگی خودتان را بپوشانید. راستی اینهمه نوکران «آدمکش و تیر خلاص زنان» موساد را چگونه است که حکومت برادران مسلمانتان در تهران حتا یکنفرشان را دستگیر نکرد و اینها بدون مزاحمت به بیمارستانها رفتند و آنجا زخمیها را کشتند؟حالا موساد اینها را کشت چرا برادران اوباشتان در سپاه پول تیر از مردم بخاطر تحویل اجسادشان گرفتند؟ بنابراین در آینده قبل از حرف زدن کمی فکر کنید. اگر رضا پهلوی خائن به کشور است باید به ابوالحسن لقب ابرخائن داد که با یارانش ملت ایران را به این ذلت انداختند و یارانش که شماها هستید یکبار از او نپرسیدید آی ابله ،رساله روح الله را خونده بودی یا نه و اینجوری دست پلید او را بوسیدی که به ریاست جمهوری برسی. اصلاً شما موالیها چرا همه تان دستبوس آخوند هستید جز اینکه آدم به این نتیجه برسد که شماها ذاتاً حقیر هستید و برای همیشه بدانید مردم ایران احتیاجی به آدمهای حقیر ندارند.
آقای صدارت حالا که آدم همینجوری میتونه یه تریبون گیر بیاره و حرف بزنه من هم میگم از همون زمان شاه اسراییل به ایران و شاه شک داشت و بساط روح الله و پادوهاش مثل ابوالحسن و یزدی و قطب زاده و اوباش مؤتلفه را راه انداختند و ابوالحسن را تا ریاست جمهوری هم رساندند. شما فقط نگاه کنید ۵۰ سال پیش اسراییل کجا بود و به برکت انقلاب اسلامیِ شماها روح اللهی و ابوالحسنی ها به کجا رسید. حالا این سناریو را که اسراییل در ۵۰ سال گذشته اجرا کرد را چه میگویید. بنابراین شماها را میشود نوکران بیخبر و بی جیره و مواجبِ موساد نام گذاشت که ظاهراً فقط تونستید جان خودتان را بردارید والفرار و شروع کنید به بدوبیراه گفتن به بقیه، بلکه بیعرضگی خودتان را بپوشانید. راستی اینهمه نوکران «آدمکش و تیر خلاص زنان» موساد را چگونه است که حکومت برادران مسلمانتان در تهران حتا یکنفرشان را دستگیر نکرد و اینها بدون مزاحمت به بیمارستانها رفتند و آنجا زخمیها را کشتند؟حالا موساد اینها را کشت چرا برادران اوباشتان در سپاه پول تیر از مردم بخاطر تحویل اجسادشان گرفتند؟ بنابراین در آینده قبل از حرف زدن کمی فکر کنید. اگر رضا پهلوی خائن به کشور است باید به ابوالحسن لقب ابرخائن داد که با یارانش ملت ایران را به این ذلت انداختند و یارانش که شماها هستید یکبار از او نپرسیدید آی ابله ،رساله روح الله را خونده بودی یا نه و اینجوری دست پلید او را بوسیدی که به ریاست جمهوری برسی. اصلاً شما موالیها چرا همه تان دستبوس آخوند هستید جز اینکه آدم به این نتیجه برسد که شماها ذاتاً حقیر هستید و برای همیشه بدانید مردم ایران احتیاجی به آدمهای حقیر ندارند.